Ensinmäinen työ jämäkuuhun valmistui jo viime viikolla,mutta en ole ehtynyt vaan blogaamaan sitä.

Kämmekkäät neitille.
Lankana.Fabel 21g
Puikot:2,5mm addit bambu pyöröt
Lanka on jäännyt jostain sukista.
-Sinikka
tiistai, 1. toukokuu 2012

Menossa mukana 2012:
Menossa mukana 2011:
Kesäinen välipala-värivaihto(Rav.)
Reissuvaihto(Rav.)

Taikapallo-vaihto
Menossa mukana 2010:



Kolmen lapsen yrittäjä-äiti Hollolasta kirjoittaa käsitöistään,korteistaan ja elämästä muutenkin. Anteeksi kaikki kirjoitusvirheet.